sobota 1. októbra 2016

Varenie a pečenie za mesiac september.

September za nami priatelia!
Užili sme si krásneho počasia, urobili si spomienky naň do zásoby, pretože je to tu, winter is coming!

Ale na obranu (pre mňa) najhoršieho obdobia z roku, tu bude sezóna gaštanov, tekvíc, jabĺk, hrušiek, takže sa vlastne máme na čo tešiť.

Tentokrát som vám pripravila prehľad receptov za mesiac september, aby ste sa jednoduchšie mohli vrátiť k receptom, čo sa vám počas septembrového vyvárania zapáčili, a mali ich tu pekne po ruke. Tak poďme si spolu zaspomínať...




1. Morčacie na citrónoch- presný fotopostup nájdete TU.
Tento recept je od pána Pohlreicha a za nás 10 bodov dostal. Jediné, čo sa mi nepodarilo ako z receptu, bolo väčšie zahustenie omáčky, ale inak nemal chyby, a najmä príloha bola geniálna. Odporúčam.


2. Cuketová buchta s orechami- presný fotopostup nájdete TU.
Podľa prehľadu a štatistík, ktoré k dispozícií pri písaní postov mám, bol tento recept pre vás top za tento mesiac, resp. za august a september. Áno, pridávam sa k vám. Nebol to klasický perníkový počin, ako pri cuketových býva, cesto bolo hutnejšie, ale o to chutnejšie. Palec hore.


3. Srdiečkový koláč s malinami- presný fotopostup nájdete TU.
Do tohto koláča sa pre zmenu zamiloval môj drahý manžel, dávno som ho nevidela nič tak rýchlo a veľa jesť. Mne tiež veľmi chutil a nabudúce skúsim dať do cesta iba maliny.


4. Koláč s ovsenými vločkami- presný fotopostup nájdete TU.
Pre milovníkov ovsených vločiek je to správna voľba, a keďže k nim patrím aj ja, nebolo o čom. Višne tam urobili svoje a tento koláč k neskorému letu určite patrí.


5. Zemiakové hniezda s hubovým ragú- presný fotopostup nájdete TU.
Toto bol taký parádny bonus za mesiac september. Ja som tu už ikskrát ospevovala Pohlreicha a jeho kuchyňu a toto bolo presne ono, kto si pripraví a najmä ochutná tento zázrak, zamiluje sa do Zdenečkovej kuchyne rovnako ako ja. Bolo to trochu prácnejšie, ale o to väčšia lahôdka to bola. 258 percent k tomuto receptu.


6. Obrie mrkvové hniezdo- presný fotopostup nájdete TU.
Mrkvový koláč na trošku iný spôsob, ako sme zvyknutí. Spojenie klasického postupu na osie hniezda spolu s mrkvou naozaj funguje. Skúste, neoľutujete.


Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára