pondelok 7. októbra 2013

Jablkový koláč.

Tento jablkový koláč som našla v apetite, celkom fajn rýchlovka. A ako mám v poslednej dobe vo zvyku, aj tento koláč som si upravila podľa aktuálneho stavu zásob v kuchyni...


čo treba:
125g zmäknutého masla
120g hnedého cukru
3 vajíčka
50g celozrnnej múky
100g hladkej múky
1 lyžička sódy bikarbóny
2 jablká ( ošúpané, pokrájané na kocky)
čierne maliny
vlašské orechy

Maslo som vyšľahala s cukrom. Pridala som postupne po jednom vajíčku. Pridala som múky so sódou bikarbónou. Všetko som spolu riadne premiešala, nakoniec som pridala jablká a maliny. 
Cesto som vyliala do maslom vytretej tortovej formy. Na vrch som nasypala posekané orechy. Pri 160 stupňoch som koláč nechala piecť 50 minút.
Jablkových koláčikov mám teraz v zálohe viac, dostala som viac záhradných jabĺčok, tak budem testovať...



                                      


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára